Vihdoinkin lämpö suosii lomalaista. Lämpimällä tulee syötyö kevyemmin. Nytkin lounaaksi tekaisin oman version maalaissalaatista. Salaattipohjaan tomaatia, ilman siemeniä. Kurkku samoin ilman siemeniä kuutioina, punasipulia ja paprikaa. Mukaan keitetyt kananmunat ja keittokinkkua (purkista) kuutioina. sit vielä sinappinen kastike sekaan, hyvin maistui helle päivän lounaana.
tiistai 29. kesäkuuta 2010
Kesäisiä salaatteja
Vihdoinkin lämpö suosii lomalaista. Lämpimällä tulee syötyö kevyemmin. Nytkin lounaaksi tekaisin oman version maalaissalaatista. Salaattipohjaan tomaatia, ilman siemeniä. Kurkku samoin ilman siemeniä kuutioina, punasipulia ja paprikaa. Mukaan keitetyt kananmunat ja keittokinkkua (purkista) kuutioina. sit vielä sinappinen kastike sekaan, hyvin maistui helle päivän lounaana.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti