perjantai 18. kesäkuuta 2010
Yrttejä-Baslika
Kovaa vauhtia yrtit ovat kasvamassa, mutta vauhti ei riitä joten oli pakko turvautua kaupan basilikaan. Kun himotti tehdä pestoa eli kaupasta pari nippua baslikaa, kaapista pinjan siemeniä ja hyvää oliiviöljyä sekä parmesaania. Eikun sopivassa suhteessa morteliin ja jauhamaan. Lopputulos varsin maistuva, mozzarellan ja tomaatin kera meni koko satsi. Omaa basilikaa odotellessa!!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti