Rosmariini onkin varsin hyvällä mallilla, joten sitä piti ruveta käyttämään. Ekaksi milen kätköistä nousi ajatus tuoreesta focasiasta, päällä rosmariinia ja suolaa. Eikun hyllystä Jamie Oliverin kirja esiin ja sieltä perusleipä taikinan ohje esiin ja vaivaamaan.Osan jauhoista korvasin vehnänleseellä, näin tulee enempi kuituja. Vaivaamisen ja kohottelun jälkeen pellille ja päälle nin ihanaa rosmariinia, hyvää suolan kukkaa(Pariisin tuliaisia) ja sopivasti oliiviöljyä.
Uuniin muutamaksi kymmeneksi minuutiksi ja sit vielä maltaa odottaa, niin nautinto on valmis.Menee ihan sileenkin, mutta väliin voi tietysti laittaa vaikka mozzarellaa ja tomaattia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti