Ekaa kertaa omaa parsaa maistamaan, ei niitä montaa noussut mutta makupalaksi kuitenkin.
sunnuntai 23. toukokuuta 2010
lauantai 1. toukokuuta 2010
Vappu

Vappuun kuuluu oleellisena osana yhdessä olo ja ruoka. Tänä vappuna päätin juhlistaa vapua omalla vappu menulla. Käyttäen kauden parhaimpia tuotteita ja syksynkin satoa, seuraavan lainen siitä tuli:
Alkuun Juhla malja
Keitettyä parsaa ja ilmakuivattua kinkkua hollandaisekastikkeella
Etanat valkosipulivoilla
Hirvirulla, kasvikset ja kermaperunat punaviinikastikkeella
Sitruuna juustokakku
Tippaleivät & Sima
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)