Pakastinta kaivellessa, tarttui muutaman pussi kanttarelleja silmään. Kiitos Mummon niitä on riittänyt syötäväksi. Siitäpä sitten sunnuntain ruokaa värkkäämään. Seuraksi kanan filettä ja tietysti keitetyt perunat (tässä talossa ei perunaa yleensä syödä), kaiken kruunuksi kanttarelleista tehty muhennus. Tietys vielä salaattia. Menee vielä sarjaan kevyet ruuat, koska kerman valinalla saa muhennoksesta kevyemmän
sunnuntai 18. huhtikuuta 2010
Syksyisiä makuja
Pakastinta kaivellessa, tarttui muutaman pussi kanttarelleja silmään. Kiitos Mummon niitä on riittänyt syötäväksi. Siitäpä sitten sunnuntain ruokaa värkkäämään. Seuraksi kanan filettä ja tietysti keitetyt perunat (tässä talossa ei perunaa yleensä syödä), kaiken kruunuksi kanttarelleista tehty muhennus. Tietys vielä salaattia. Menee vielä sarjaan kevyet ruuat, koska kerman valinalla saa muhennoksesta kevyemmän
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti