
Kameraa selatessa sattui silmään, muutama talven aikana tehty ruoka, joita ei ole tullut blogiiin laitettua. Pitza himo iskee juskus, yleensä perjantaisin. Liekkö mainoksen seurausta.Tuli site tehtyä kebabpitzaa, kun kylmiöstä löyityi itse tehtyä kebab-lihaa. Ei ollut pahaa ollenkaan. Pohja on on Jaimien keittokirjasta, mielestäni siitä tulee hyvä rapea, kun osan jauhoista korvaa durumvehnällä.
Broileria, pastaa, mangoa ja kermaa. Niistä syntyy taivaallista pastaa, senkun kruunaa vielä paholaisenhillolla. Kyseinen hillo on Puljongin valikoimista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti