
Pitkään olen haaveillut kunnon morttelista, jossa voisi jauhaa kaikenlaista. Jopa tahnoja. No tänä jouluna oli pukki kuullut toiveen ja paketista löytyi, vihdoinkin kunnon kivinen ja riittävän iso jauhantaväline. Nyt parikuukautta käytettyä ei voi kun olla tyytyväinen siihen. Jauhaantuu mausteet ja syntyy tahnat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti